Magazine 52 weeks of joy!

Vul hieronder je gegevens in en ontvang het magazine (gratis) in je mailbox!

Magazine 52 weeks of joy!

Vul hieronder je gegevens in en ontvang het magazine (gratis) in je mailbox!

Je eigen business beginnen als virtual assistant is natuurlijk een heel avontuur. Kim Leegwater en Kim van Heynsbergen volgden de training van VA school, startten hun eigen bedrijf op en deelden 52 weken lang hun ervaringen.
52 weeks of Pure joy? Of toch misschien 52 weeks vol bloed, zweet en tranen? In dit magazine lees je de ups, downs en het tomeloze doorzettingsvermogen van virtual assistants Kim & Kim. Een jaar lang ontvingen zij bijna wekelijks een email met een vraag om te beantwoorden. Het verhaal wat hierdoor ontstaan is hebben we met liefde gebundeld in dit magazine. Welke uitdagingen komen ze tegen in hun avontuur naar een succesvolle business als virtual assistant en wat zijn voor hun absolute hoogtepunten die voor een buitenstaander zo klein lijken? Beleef het mee!

“Ik vind het ebook veel om te lezen, maar wel heel leuk. En mooi om te lezen hoe je hier in gegroeid bent. Knap hoor, je mag trots zijn op jezelf. Je hebt nu bewezen, dat je de juiste keuze hebt gemaakt.” 🙂

Riek (de moeder van Kim van Heynsbergen)

“Wat een jaar en wat heerlijk om te lezen dat na alle hobbels, bloed, zweet & tranen jullie al zover zijn gekomen en jullie eigen bedrijf floriseert! Meer dan lof! Mijn doel was om in een paar maanden de opleiding af te ronden maar door de hectiek in mijn huidige fulltime baan en een aantal struggles thuis wordt dat wat later. Maar per 1 januari ga ik dan ook volop er terug mee bezig en hoop ik in het eerste kwartaal van 2021 echt, maar dan ook echt “live” te gaan! Geen vuurwerk in Nederland? Nou, je zal me horen hoor! Het magazine gaf mij nou net even weer een flinke zet in de goede richting, dat we allemaal mensen zijn die beren op de weg hebben en dat uiteindelijk alles goed komt. Zes sterren voor het magazine, kan dat ook?”

Sharon Sanders

“Erg leuk en interessant om mee te mogen lezen achter de schermen van Kim & Kim. Goed om hun persoonlijke ontwikkeling en stappen in het proces van het opzetten van je eigen bedrijf mee te kunnen en mogen beleven. Voor degenen die overwegen VA te worden, of dit al zijn, echt een aanrader om te lezen! Een eerlijk en oprecht verhaal van 2 hele leuke meiden. En het leest nog lekker weg ook! ”

Riëtta Potters

“Wat een mooi, openhartig en eerlijk inkijkje in het avontuur van startende VA’s. Fijn om te lezen wat er allemaal bij komt kijken in zo een eerste jaar, zowel zakelijk als privé. En ik herken zoveel van mezelf in hun verhalen, haalt toch wat twijfel en onzekerheid weg. Ik vind het echt geweldig om te zien hoe het starten van een onderneming niet alleen gaat om het opzetten van een bedrijf maar ook het ontwikkelen van jezelf als persoon. Ik denk dat dit magazine leuk is voor dames die nog niet weten of ze VA willen worden en dames die in de startblokken staan, maar ook zeker voor de al gevestigde VA’s is dit heerlijk om te lezen.”

Natasja Remmé

© VA school 2023 | Hanneke Wessel | 071-2070049 | info@vaschool.nl | Privacyverklaring | BTW-id: NL002061770B49